Ny nettside til Fora Form

Fora Form skal gjennom innovasjon og god design skape gode samspill der mennesker møtes også i fremtiden. Gjennom tett samarbeid med designbyrået ELLE mELLE og Fora Form selv har vi laget en løsning som ikke bare ser bra ut, men også oppfyller kundens ønske om funksjonalitet og brukervennlighet.


Bruker i fokus
Fora form opererer i B2B-markedet. Brukerne av nettsiden vil dermed bestå hovedsaklig av profesjonelle innkjøpere. Enkel tilgang til teknisk produktinformasjon for bruker stod derfor sentralt i oppdragsgivers leveransespec.

Resultatet ble en skreddersydd løsning som lar bruker plukke og mikse sin egen kombinasjon av produktbilder, miljøbilder og dokumenter. Disse blir automatisk pakket og tilgjengeliggjort for nedlasting i et praktisk filformat. Løsningen kan også automatisk generere produktbrosjyrer basert på forhåndsinnlagte produktdata.

Et bilde av noe

Gjennomføringen

En av de viktigste målsetningene for siden er at den skal forenkle kundens hverdag. Kunden har egen login, og plattformen fungerer som en selvbetjeningsportal for å spesifisere f.eks anbud eller utsmykke et bygg. 

Vi har brukt publiseringssystemet Craft CMS og i frontend er det brukt moderne rammeverk som Vue.js, og Tailwind CSS. Designet, som er del av et større merkevarekonsept, er utviklet av samarbeidspartner ELLE mELLE


Forutsetninger for gode leveranser

Våre kunder gjør oss bedre, og dette er vi svært opptatt av at de skal fortsette å gjøre. En forutsetning for å kunne ivareta kundetilfredsheten er innsikt i hvordan kundene våre ser oss. Derfor spør vi ofte om bakgrunnen for at kunder velger oss. Når vi spurte markedsansvarlig, Tone Sørensen om dette, var svaret som følger: 

«I denne prosessen har det vært viktig for oss å kunne kommunisere målrettet mot eksisterende og potensielle kunder. Gjennom økt satsing på inbound marketing kan vi i større grad gi kundene våre det de ønsker av informasjon. Valget falt på Avento, som sammen med Racer har den unike kombinasjonen av inbound- og markedsføringskompetanse og nettsideutvikling i samme hus.»

Dette gjør oss stolt!

Sørensen tror den nye nettsiden kan utgjøre en forskjell for kunden som nå blir tatt med på en reise gjennom nettsiden, og at Fora form nå er bedre rustet for økt innsikt i hva som er viktig for kundene i beslutningsprosessen. Håpet er at den nye siden kan bli en «go-to» plass for kundene, som på sikt kan tilrettelegge for enda bredere satsing fra Fora form.

Vi takker ydmykt for oppdraget og gratulerer med lanseringen. 

Se den splitter nye nettsiden her.

Ansatt

Stig Reiten

Leder web

004747863633
Ansatt

Torill Eliassen

Leder salg og marked

004795477562